Hei Robert! Tervetuloa TicTacille! Aloitit meillä jokin aika sitten ja olet toivottavasti pääsyt jo hyvin käyntiin. Voisitko vähän kertoa itsestäsi?
Hei!
Nimeni on Robert, olen 40 vuotta ja asun vaimoni ja 3 lapseni kanssa Finspångissa, Ruotsissa. Olen ollut IT-alalla ja asiakastuessa melkein 13 vuotta ja toiminut tukiorganisaation kaikissa portaissa ensimmäisestä aina kolmannen portaan tiiminvetäjän ja esihenkilön tehtäviin.
Minulla on IT-alalta siis pitkä kokemus, jonka myötä matkaan on tarttunut yhtä ja toista, josta toivon olevan TicTacille hyötyä.
Jännittävää! Millainen on roolisi TicTacilla? Mitä työhösi kuuluu?
Olen ollut täällä Support Managerina lokakuusta 2022 alkaen ja minulla on päävastuu TicTacin asiakastuesta. Johdan TicTacin asiakastukiosaston päivittäistä toimintaa, ohjaan asiakastukitiimiä ja autan muita työntekijöitä asiakastukeen liittyvissä kysymyksissä. Käsittelen tukipyynnöistä laadittavia raportteja ja tilastoja, ja välitän tietoa mahdollisista trendeistä asiakkaiden yhteydenotossa ja käyttäytymisessä muille osastoille.
Tavoitteenani on rakentaa ensiluokkainen tukitoiminto ja luoda työkaluja, jotka auttavat sekä asiakkaita että tukiasioita hoitavia työntekijöitämme.
Kuulostaa loistavalta – odotamme työsi tuloksia innokkaasti! Entä mitä sinä odotat eniten työltäsi TicTacilla? Mitä haluat oppia?
Olen tutustunut moneen kollegaan, joilla on hyvin tarttuva positiivinen asenne – jatkuva työskentely heidän kanssaan on todella iloinen asia. On hienoa seurata myös kollegojen kehittymistä ja auttaa heitä voittamaan eteen tulevat haasteet. Minusta meillä on hyvä tiimihenki ja on hienoa olla osa sitä tulevina aikoina.
Myös suorat asiakasyhteydet ovat minulle tärkeitä, koska silloin saan suoraa palautetta työni onnistumisesta ja kehittämisen kohteista. Kehittäminen ja prosessien ja rutiinien vakiinnuttaminen olivat tärkeä osa työtäni edellisessä työpaikassani, ja olen varma, että siitä on hyötyä TicTacin matkalla kohti globaalia toimijaa.
Tietenkin haluan oppia paljon verkko-oppimisesta ja siihen liittyvästä teknologiasta. Oma kehitykseni on minulle yhtä tärkeää. Siinä ovat avainasemassa hyvien suhteiden luominen ja osaamisen jakaminen.
Lopuksi haluamme totta kai tietää, mitä never stop learning merkitsee sinulle!
Never stop learning because life never stops teaching. Pyrin parantamaan osaamistani ja haastamaan itseäni jatkuvasti. Mukavuusalueelta siirtyminen on yleensä paras tapa oppia uusia asioita ja kehittää uusia valmiuksia, vaikka se voi tuntua joskus hankalalta.
Never stop learning tarkoittaa myös TicTacin asiakastukeen liittyvän ajatuksen omaksumista: opimme lisää joka päivä, kun autamme asiakkaita heidän haasteissaan.